вівторок, 23 лютого 2021 р.

Інклюзивна освіта. Соціально-психологічна служба

 Актуальність проблеми інклюзивної освіти пов’язана, насамперед, з тим, що число дітей, які потребують корекційного супроводу, неухильно росте. Щоб зробити навчання дітей з особливими освітніми потребами максимально доступним, у Біленьківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів ще минулого року було створено ресурсну кімнату. Ресурсна кімната – додатковий інструмент для адаптації психологічного та фізичного здоров’я дітей з особливими освітніми потребами, що дозволяє емоційно розвантажити дитину, зняти нервове збудження, знизити рівень тривожності, активізувати мозкову діяльність, займатися зі спеціалістом в індивідуальному порядку. Тут є навчальна, соціально-побутова, ігрова зони та зона відпочинку.

Психолог школи Романова С.В , соціальний педагог Козиряцька О.В проводять з дітьми коригуючі та розвивальні заняття. Часті гості тут і асистенти педагогів з команди супроводу . Злагоджена робота вчителів сприяє адаптації дітей, їх позитивному психо-емоційному стану.
«Облаштування таких спеціальних сучасних кімнат є необхідністю для якісного впровадження інклюзивної освіти у нашому навчальному закладі. Спільними зусиллями створюємо комфортні умови для дітей, які мають особливі освітні потреби, постійно поповнюючи матеріальну базу ресурсної кімнати», – зазначила директор школи Наталія Ємець












Немає коментарів:

Дописати коментар