пʼятницю, 7 грудня 2018 р.

Методична педрада

Реалізація прогресивних методів навчання, щозабезпечують високий рівень засвоєння учнями вивченого матеріалу – вимога сучасної школи.
Успішність навчання багато в чому залежить від того, в якій формі організована пізнавальна діяльність учнів. Будь-який урок здійснюється шляхом функціонування різних форм діяльності вчителя і учнів, їх взаємодії.
Інформаційно-комунікаційні технології займають важливе місце в сучасному освітньому процесі. Вони дозволяють по-новому використовувати на уроках  текстову, звукову, графічну та відеоінформацію, користуватися різними джерелами інформації.
У сучасних умовах головним завданням освіти є не тільки одержання учнями певної суми знань, але і формування у них умінь і навичок самостійного їх набуття. Досвід роботи показує, що в учнів, які активно працюють з комп'ютером, формується більш високий рівень самоосвітніх навичок, умінь орієнтуватися в бурхливому потоці інформації, уміння виділяти головне, узагальнювати, робити висновки. Тому дуже важлива роль учителя у розкритті можливостей нових комп'ютерних технологій. У зв'язку з цим у школі заступником директора з НВР Квасовою І.М. була проведена методична педрада-тренінг «Формування рис конкурентоспроможної особистості засобами ІКТ як запорука самореалізації,
самоствердження людини у світі» з порядком денним:
1) Формування ключових компетентностей як складова становлення успішної особистості здобувачів освіти
Про участь у проекті «Я – дослідник».
3) Інформаційно-комунікаційні технології як основа розвитку творчої особистості.
4) Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках засобами ІКТ.
5) Етапи уроків з використанням інформаційно-комунікаційних
технологій.
6) ІКТ в позакласній роботі.
Мета методичної співпраці педагогів - зрозуміти і оцінити можливості використання інформаційних та комунікаційних технологій для забезпечення якісної та доступної освіти, показати ефективність методу для активізації пізнавальної діяльності учнів - досягнена. Педколектив дякує за корисну, цікаву, яскраву педраду.


Немає коментарів:

Дописати коментар