середа, 8 грудня 2021 р.

Що? Де? Коли?

 8 грудня 2021 року у Біленьківській загальноосвітній школі відбулася розважальна гра для здобувачів освіти 9-11 класів під назвою "Що? Де? Коли?". Захід підготували учні 9-Б класу разом з Астрейко Л.А . Учасники розділилися на три команди шляхом жеребкування. У грі були креативні завдання та цікаві запитання для учасників. Особливо мені сподобалась активність гравців, їх кмітливі здогадки щодо завдань.

Я вболівала за команду синіх, адже мої однокласники були гравцями саме цієї команди. Але я впевнено можу сказати, що кожен гравець вкладав усі свої знання та вміння у відповіді на питання заради перемоги своєї команди. З білої команди я можу виділити Макара Дробота, учня 9-Б класу, він кожне завдання старанного обговорював із партнерами по грі та слухав пропозиції кожного. У команді жовтих хочу виділити Козиряцьку Юлію з 11-Б, яка була дуже активною, підбадьорювала команду і намагалася здобути перемогу разом із своїми гравцями.
Я вважаю, що такі заходи не тільки приносять задоволення, а й розвивають, пам'ять , швидкість мислення та увагу.
Тесленко Катерина.
Гурток "Шкільна преса"








Немає коментарів:

Дописати коментар