пʼятницю, 11 листопада 2016 р.

засідання педагогічної ради «Модернізація уроку як засіб розвитку самоосвітньої компетентності учнів з метою формування конкурентоспроможної особистості»

10.11.2016 о 14 год 30 хв в приміщенні кабінету інформатики (№25) відбулося засідання педагогічної ради «Модернізація уроку як засіб розвитку самоосвітньої компетентності учнів з метою формування конкурентоспроможної особистості»
з порядком денним:
1. Сучасний урок: основні вимоги щодо підготовки та проведення (Доп. Клунько С.В.)
2. Сучасний урок – спільна творчість учителя та учня (Доп. Чумаченко Л.В.)
3. Шляхи підвищення ефективності сучасного уроку (Доп. Коваль Г.В.).
4. Сучасні методи і прийоми роботи на уроці з невстигаючими учнями. (Доп. Коваль С.І., Бойко І.В.)
5. Особливості, призначення і можливості використання «хмарних» технологій в проектуванні сучасного уроку (Доп. Квасова І.М.).

Рішення педради
1. Адміністрації школи спрямовувати методичну роботу на підвищення фахового й освітнього рівня вчителів, вивчення та втілення в практику кращого педагогічного досвіду з проблемної теми, збагачення досвіду педагогів школи новими прогресивними технологіями та постійне вдосконалення навичок самоосвіти.
2.     Педколективу школи:
- створювати умови для успішного навчання і самонавчання учнів;
- формувати компетентності саморозвитку і самоосвіти учнів;
- впроваджувати інноваційні технології в роботу школи;
- розвивати в учнів якості конкурентоспроможної особистості;
- систематично здійснювати самоосвітню роботу з питань модернізації сучасного уроку, фіксуючи її результати на власних блогах, сайті школи.
3.     Творчій групі вчителів "Педагогічна підтримка розвитку самоосвітньої компетентності учнів" (керівник Письменна Ю.О.) дослідити умови формування самоосвітньої компетентності учнів, створити програмно-методичне забезпечення самоосвітньої діяльності учнів на різних етапах навчання.
4.     Фокус-групі «Сучасний урок: традиції та інновації» (керівник Кондратенко Л.П.) дослідити шляхи вдосконалення структури сучасного уроку засобами інноваційних технологій, провести роботу з виявлення і вивчення передового педагогічного досвіду з цієї проблеми та сприяти його розповсюдженню серед педагогів школи..
5.      Психологічній службі школи:
- здійснювати психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу на етапі впровадження інноваційних технологій;
- спланувати роботу практичного семінару «Психологічна скарбничка» з метою поглибити знання вчителів про складові педагогічної культури, знання із питань психологічного забезпечення сучасного уроку, підвищити рівень психологічної компетентності педагогів.

6. «Школі творчого вчителя» (керівник Гладка С.О.) впроваджувати розроблені педагогами нові моделі організації освітнього процесу, проекти, рекомендації щодо науково-методичного забезпечення викладання навчальних дисциплін за умови переходу на новий зміст і структуру навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар