Проект "ВЧИМОСЯ ЖИТИ РАЗОМ"





«Школа має стати противагою суспільству, яке молиться на технології та проповідує суцільне споживання. Її завдання — допомогти дітям усвідомити сенс і цінності життя. Школа має стати адвокатом дітей за всього розмаїття і складності їхніх характерів. Педагогіка покликана вказувати дітям шляхи, ставши на які, вони навчаться бути відповідальними, розвинуть у собі самостійність і незалежність.
Ми всі хочемо, щоб наші діти уміли любити, творити, були добрими. Ми хочемо, щоб у них вистачило мужності розв’язувати проблеми, які стоять перед нашою планетою, і щоб вони відчували свою належність не лише до власного народу, а й до багатомільярдного населення усієї нашої Землі».

Клаус В. ФОПЕЛЬ


       Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки від 11.01.2016 № 5 «Про затвердження плану заходів з реалізації спільного проекту «Вчимося жити разом», що реалізується з Громадською організацією «Дитячий фонд «Здоров'я через освіту» у партнерстві з Європейським Союзом і Представництвом дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), у рамках ініціативи Європейського Союзу «Діти миру» у Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Луганській, Харківській областях у 2016 році впроваджується проект «Вчимося жити разом» (компонента «Освіта на засадах життєвих навичок»).
Основною метою проекту є сприяння адаптації тимчасово переміщених дітей та підлітків у приймаючих громадах довкола зони конфлікту на сході України через розвиток життєвих навичок та надання психологічної та соціальної підтримки дітям та підліткам, які постраждали внаслідок конфлікту в Україні.

У рамках проекту педагогічні працівники за допомогою інноваційних методик створюватимуть сприятливу психологічну атмосферу та розвиватимуть у вихованців і учнів життєві навички, які підвищують у дітей стійкість у складних життєвих обставинах, сприяють їх адаптації у нових навчальних закладах. Тому для нашої школи були підготовлені 3 викладача - тренера проекта "Вчимося жити разом", а саме:


Балута Алла Вадимівна - вчитель - тренер молодшої ланки проекту "Вчимося жити разом".

Посилання на блог вчителя - тренера для отримання інформації необхідної для подальшої роботи 








Нечет Олена Юріївна - вчитель - тренер середньої ланки проекту "Вчимося жити разом"

Посилання на блог вчителя - тренера для отримання інформації необхідної для подальшої роботи:








Люта Тетяна  - вчитель - тренер старшої ланки проекту "Вчимося жити разом"

Посилання на блог вчителя - тренера для отримання інформації необхідної для подальшої роботи:







Відповідно до стратегії проведення курсу на теренах середньої школи плануються наступні заходи, а саме:

У початковій школі.




У середній школі.

ПРОЕКТ «ВЧИМОСЯ ЖИТИ РАЗОМ»
Основна школа

Теми для 5 класу (відібрані для тренінгу)
  1. Ти – особливий (самооцінка, самоповага)
  2. Ми – особливі (кооперація, повага до людини)
  3. Про почуття і співчуття (самоконтроль)
  4. Що сприяє порозумінню між людьми (емпатія, ефективна комунікація, асертивність)
  5. Правила людських стосунків (активне громадянство, повага до прав людини)
  6. Упевнена поведінка (асертивність, ефективна комунікація, протидія соціальному тиску, запобігання конфліктів)
  7. Спілкування з дорослими (ефективна комунікація, розбудова стосунків)
  8. Спілкування з однолітками (ефективна комунікація, розбудова стосунків)

Теми для 6 класу (відібрані для тренінгу)
  1. Самооцінка і здоров’я людини (самооцінка)
  2. Вчимося приймати рішення (розв’язання проблем)
  3. Як протидіяти тиску однолітків (асертивність, протидія соціальному тиску)
  4. Спілкування і здоров’я (ефективне спілкування, емпатія)
  5. Стилі спілкування (ефективне спілкування, асертивність)
  6. Навички спілкування (ефективне спілкування, асертивність)
  7. Стосунки і здоров’я (ефективне спілкування, кооперація)
  8. Види і наслідки конфліктів (запобігання конфліктів)
  9. Як владнати конфлікт (розв’язання конфліктів, пошук конценсусу)
  10. Підліткові компанії (запобігання і розв’язання конфліктів, асертивність)
  11. Булінг (запобігання і розв’язання підліткових конфліктів)

Теми для 7 класу (відібрані для тренінгу)
  1. Самооцінка (самоповага)
  2. Синергія стосунків (кооперація)
  3. Стрес і психологічна рівновага (керування стресами)
  4. Стреси екстремальних ситуацій (самоконтроль, кооперація)
  5. Керування стресами (самоконтроль, керування стресами)
  6. Конструктивне розвязання конфліктів (самоконтроль, пошук консенсусу)
Теми для 8 класу (відібрані для тренінгу)
  1. Стать і гендер (гендерна чутливість)
  2. Рівноправне спілкування (ефективна комунікація)
  3. Безпека спілкування у мережі Інтернет (розв’язання проблем)
  4. Тренінг соціальних навичок (ефективна комунікація, ведення переговорів, емпатія, розбудова стосунків, розв’язання конфліктів)

Теми для 9 класу (відібрані для тренінгу)
  1. Характер людини (самооцінка, самоповага)
  2. Самооцінка характеру (самооцінка, самоповага)
  3. Самовизначення і вибір професії (активне громадянство)
  4. Емоційна саморегуляція (самоконтроль, керування стресами)
  5. Спілкування і розбудова стосунків (ефективна комунікація, розбудова стосунків)


У старшій школі.


ПРОЕКТ «ВЧИМОСЯ ЖИТИ РАЗОМ»
Старша школа




Теми для 10 класу (відібрані для тренінгу)
  1. Ефективне спілкування (ефективна комунікація)
  2. Запобігання та розв’язання конфліктів (ефективна комунікація, розв’язання проблем, запобігання та розв’язання конфліктів)
  3. Медіація, пошук консенсусу (ефективна комунікація, , розв’язання проблем, запобігання та розв’язання конфліктів)
  4. Як стати миротворцем (розв’язання проблем, запобігання та розв’язання конфліктів, активне громадянство)


Більше необхідної інформації, аудіо, відеоматеріалів, Ви можете отримати на наступних електроних ресурсах:






Немає коментарів:

Дописати коментар