«Школа має стати противагою
суспільству, яке молиться на технології та проповідує суцільне споживання. Її
завдання — допомогти дітям усвідомити сенс і цінності життя. Школа має стати
адвокатом дітей за всього розмаїття і складності їхніх характерів. Педагогіка
покликана вказувати дітям шляхи, ставши на які, вони навчаться бути
відповідальними, розвинуть у собі самостійність і незалежність.
Ми всі хочемо,
щоб наші діти уміли любити, творити, були
добрими. Ми хочемо, щоб у них вистачило мужності розв’язувати проблеми, які
стоять перед нашою планетою, і щоб вони відчували свою належність не лише до
власного народу, а й до багатомільярдного населення усієї нашої Землі».
Клаус В. ФОПЕЛЬ
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки від 11.01.2016 № 5 «Про затвердження плану заходів з реалізації спільного проекту «Вчимося жити разом», що реалізується з Громадською організацією «Дитячий фонд «Здоров'я через освіту» у партнерстві з Європейським Союзом і Представництвом дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), у рамках ініціативи Європейського Союзу «Діти миру» у Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Луганській, Харківській областях у 2016 році впроваджується проект «Вчимося жити разом» (компонента «Освіта на засадах життєвих навичок»).
Основною метою проекту є сприяння адаптації
тимчасово переміщених дітей та підлітків у приймаючих громадах довкола зони
конфлікту на сході України через розвиток життєвих навичок та надання
психологічної та соціальної підтримки дітям та підліткам, які постраждали
внаслідок конфлікту в Україні.
У рамках
проекту педагогічні працівники за допомогою інноваційних методик створюватимуть
сприятливу психологічну атмосферу та розвиватимуть у вихованців і учнів життєві
навички, які підвищують у дітей стійкість у складних життєвих обставинах,
сприяють їх адаптації у нових навчальних закладах. Тому для нашої школи були підготовлені 3
викладача - тренера проекта "Вчимося жити разом", а саме:

Балута Алла Вадимівна - вчитель - тренер молодшої ланки проекту "Вчимося жити разом".
Посилання на блог вчителя - тренера для отримання інформації необхідної для подальшої роботи
Нечет Олена Юріївна - вчитель - тренер середньої ланки проекту "Вчимося жити разом"
Посилання на блог вчителя - тренера для отримання інформації необхідної для подальшої роботи:
Посилання на блог вчителя - тренера для отримання інформації необхідної для подальшої роботи:
Відповідно до стратегії проведення курсу на теренах середньої школи плануються наступні заходи, а саме:
У початковій школі.
У середній школі.
ПРОЕКТ
«ВЧИМОСЯ ЖИТИ РАЗОМ»
Основна
школа
Теми для 5 класу (відібрані для тренінгу)
- Ти – особливий (самооцінка, самоповага)
- Ми – особливі (кооперація, повага до людини)
- Про почуття і співчуття (самоконтроль)
- Що сприяє порозумінню між людьми (емпатія, ефективна комунікація, асертивність)
- Правила людських стосунків (активне громадянство, повага до прав людини)
- Упевнена поведінка (асертивність, ефективна комунікація, протидія соціальному тиску, запобігання конфліктів)
- Спілкування з дорослими (ефективна комунікація, розбудова стосунків)
- Спілкування з однолітками (ефективна комунікація, розбудова стосунків)
Теми
для 6 класу (відібрані
для тренінгу)
- Самооцінка і здоров’я людини (самооцінка)
- Вчимося приймати рішення (розв’язання проблем)
- Як протидіяти тиску однолітків (асертивність, протидія соціальному тиску)
- Спілкування і здоров’я (ефективне спілкування, емпатія)
- Стилі спілкування (ефективне спілкування, асертивність)
- Навички спілкування (ефективне спілкування, асертивність)
- Стосунки і здоров’я (ефективне спілкування, кооперація)
- Види і наслідки конфліктів (запобігання конфліктів)
- Як владнати конфлікт (розв’язання конфліктів, пошук конценсусу)
- Підліткові компанії (запобігання і розв’язання конфліктів, асертивність)
- Булінг (запобігання і розв’язання підліткових конфліктів)
Теми
для 7 класу (відібрані
для тренінгу)
- Самооцінка (самоповага)
- Синергія стосунків (кооперація)
- Стрес і психологічна рівновага (керування стресами)
- Стреси екстремальних ситуацій (самоконтроль, кооперація)
- Керування стресами (самоконтроль, керування стресами)
- Конструктивне розв’язання конфліктів (самоконтроль, пошук консенсусу)
Теми
для 8 класу (відібрані
для тренінгу)
- Стать і гендер (гендерна чутливість)
- Рівноправне спілкування (ефективна комунікація)
- Безпека спілкування у мережі Інтернет (розв’язання проблем)
- Тренінг соціальних навичок (ефективна комунікація, ведення переговорів, емпатія, розбудова стосунків, розв’язання конфліктів)
Теми
для 9 класу (відібрані
для тренінгу)
- Характер людини (самооцінка, самоповага)
- Самооцінка характеру (самооцінка, самоповага)
- Самовизначення і вибір професії (активне громадянство)
- Емоційна саморегуляція (самоконтроль, керування стресами)
- Спілкування і розбудова стосунків (ефективна комунікація, розбудова стосунків)
У старшій школі.
ПРОЕКТ «ВЧИМОСЯ ЖИТИ РАЗОМ»
Старша школа
Теми для 10 класу (відібрані для тренінгу)
- Ефективне спілкування (ефективна комунікація)
- Запобігання та розв’язання конфліктів (ефективна комунікація, розв’язання проблем, запобігання та розв’язання конфліктів)
- Медіація, пошук консенсусу (ефективна комунікація, , розв’язання проблем, запобігання та розв’язання конфліктів)
- Як стати миротворцем (розв’язання проблем, запобігання та розв’язання конфліктів, активне громадянство)
Більше необхідної інформації, аудіо, відеоматеріалів, Ви можете отримати на наступних електроних ресурсах:
Сайт всеукраїнської акції "Слова допомагають"
або на сайті нашої школи за наступним посиланням:
або на сайті нашої школи за наступним посиланням:
Немає коментарів:
Дописати коментар