понеділок, 17 лютого 2025 р.

Тиждень безпечного Інтернету 2025

 Напередодні Міжнародного Дня безпечного Інтернету (11лютого) 7 лютого у Біленьківському ліцеї «Лідер» стартував Тиждень безпечного Інтернету, який тривав до 14 лютого. Мета організаторів – черговий раз переконати учасників освітнього процесу в тому, що попри неймовірні можливості Інтернету для здійснення відкриттів, спілкування, навчання, проведення дозвілля, існують шкідливі інформаційні впливи мережі Інтернет, про які завжди потрібно пам’ятати і знати, як уникнути таких загроз.

 

Упродовж тижня здобувачі освіти знайомилися з основними правилами Інтернет-безпеки, розміщеними в інформаційному куточку «Золоті правила Інтернету»», який був доповнений публікаціями учнів 11а та 11б класу про загрози, які несе Інтернет-мережа.

Щоб дізнатися, з якими проблемами стикаються діти онлайн та які базові правила допоможуть малечі почуватися безпечно в Інтернеті, класні керівники 1-11 класів провели години спілкування на теми: «Золоті правила безпечного Інтернету», «Інтернет-друг чи ворог?», «Інтернет: користь та шкода», «Безпечний інтернет для дитини», «Безпека в інтернеті – справа кожного. Правила знай – в біду не потрапляй!», «Подорож океаном комп’ютерних знань. Безпечний Інтернет та соціальна мережа»

Психологічна служба: практичний психолог Романова С.В. та соціальниий педагог Паталах О.М., разом з Інспектором сектору «СОБ» ЗРУПГУНП в Запорізькій області Жадан О.М. та поліцейським офіцером громади Пшеничним В.В., в рамках Тижня безпечного Інтернету організували ряд заходів, в ході яких діти ділилися досвідом з безпечного користування Інтернетом, пропонували способи уникнення онлайн-шахрайства, збереження власної конфіденційності, радилися, як врятувати свої дані, обговорили можливості використання запропонованих інструментів у навчальній та повсякденній діяльності. Відбулися просвітницько-профілактичні заняття, анкетування, ігри, інтерактивні вікторини, вебквести, тренінги, організувано перегляд презентацій та фільмів, щоб допомогти учням ліцею розібратися із загрозами, з якими вони найчастіше стикаються в Інтернеті: хто такий булер чи кібербулер, чому не варто реагувати на тролінг, як розпізнати онлайн-шахрая, що таке грумінг та секстинг та ін. Результати роботи учні оформили у вигляді публікацій, стінгазет, інфографіки, міні-проєктів.

Щоб допомогти батькам отримати інформацію щодо захисту дітей від впливу шкідливої інформації, психологічною служблю було розробено і випущено повідомленя в батьківські чати, в яких обговорювалось поняття булінгу, кібербулінгу, попередження суїцидальної поведінки, а також безпечне користування соціальними мережами Інтернет.

Щиро вдячні всім учасникам освітнього процесу, що так плідно попрацювали упродовж тижня безпечного Інтернету. Впевнені, що це були корисні хвилини спілкування, а знання та вміння стануть у пригоді всім нам і не дадуть заплутатися у Всесвітній павутині.



Немає коментарів:

Дописати коментар